Thursday 7 April 2011

nyawa (yang ku cinta dan sayang)



ni lah family aku...
dari kiri : aku , mak , abah , adik..
yang aku cinta!!
aku dua beradik ja..gurl...
so abah xdk geng lah dlm rumah..hehe
mum!!dad!!
number 1 dihaty saya!!yang terbaik!!
muuaahhh alwys love you


ni sememang lah aku :)
simple ja..xbnyk ckp tp otak bulih tahn gilo jugak lah..heheee


ni ci bushuk aku,..
dya ni pengubat suka n duka...hehe
nk bgusti ka gelak tawa ka semua dgn dya ja..
sbb aku cuma ada dya sorg saja....si adik tersayang...

ni cezen2 pupuan ...y paling rapat n satu pala lah...nk merapu memang numbr 1...
dalam pix ni semua y belum kawen lgi..kira single lah....ada lgi sorg tp dya dh kawen...
lepas ni lgi sorg nk kwen...uwwwaaaa..aku bila lgi..haha (gatai)...
the best lah!!sbb mereka cezen paling sempoi!!



MEREKA LAH DI HATI SAYA

No comments:

Post a Comment