Wednesday 6 April 2011

penting!!!

aku syg hang!!
2 ja y bulih aku cakp...bersama angin!!terbang bsama burung!!!
saya tunggu!!saya nk sentuh dan jaga burung2 y terbang bsama angin...
(tp...xtw bila..)jgn pernah cakp saya xbg phatian pda kamu sbb dlm haty saya hnya ada kamu saja!!
saya jnji akn t.upkn kamu 10 setiap hari suaya sentiasa tidak kering kedit...rindu dn sayng xkn prnah kring selagi sya mmpu untuk t.up..saya akn tulis nama saya dgn terang sekali!!! :)
percakapan : pintu haty y sentiasa tbuka,bila dh masuk tiada jaln untuk keluar!! 

manusia xada y pfect kn...semua mnusia akn ada kelemahan dan kekurangan....akn ada kesilapan...

haty!!!org luar xtahu apa y drasai...mampu melihat x mampu menilai dagn cara y baik...memng la kadang2 org ckp senang tp nk bt 2 agk payh kot....manusia ni nmpak kburukn org...y kbaikkn 2 agk pyh lah nk npak..heheee

hurmm cinta...
ramai ckp cinta 2 indah...tp indah ka??tp y pasty kalau y sedang kcewa msty akn ckp x indah kn..kalau y tengh pns bcinta 2 memang tw dah akn ckp indah sgt2!!hahah (jwpan duk main dlm otak dah!)
soal cinta ni mcm boring ja...hehhe sbb kadang kala kita xdapt apa y kita inginkn....tp kalau dapt pon msty ada halangan atw ganguan!!APA PON BSYUKURLAH DGN APA Y ADA....
bnda dpn mata jgn abaikn if kamu sayang..nnty menyesal pon xguna... :)
tapi klau ada halangn pon xslah kalau mncuba... :)

sahabat!!
topik paling best lah....sbb haty merindu sgt mereka2 y bjauhan....adeiii....
kwan2 sek n kolej...semua dah jauh memng oyh nk lepak..kalau msa kt langkawi dulu...geng 'mulot jahat'
aku,izzat,mama,bayan,sha,bro.nzirol,mek una,jeha,min,che in....adoi!! RINDU!!!
aku pling rapat dgn mereka semua..satu bilik dgn mama (nurul aisya syzlin)..rahsia semua ada kt dya kalau nk taw boleh cari dya...hahahaah...dya y trbaik!!sbb sblm tduw dya akn dodoi or tunggu aku smpai aku tduw,,bngun pgi gerak aku,bt nestum pgi2 msa duk umh sewa (aku mnja)hehe...
izat!!!mulot paling mcm longkang kt kolej!!!kadang2 geram jugak...tp haty baik n otak enjoy...dya dua bradik dgn mek una...sbb msing2 ada taik lalat besar kt mulot.hahah..mek una pengarang jntung!!suka bt bg kami semua gelak tgk gelagat bodo cerdik (soe una)ehehhe...jeha...paling suka tduq n bngun lewat...kdang2 smpai x p klas...sha pling sempoi!!'mcm na pon xpa' ayt dri sha!!eheh...bro satu pala dgn saha..mcm na pon xpa..x bnyk songeh...heheh..
KAWAN2 AKU RINDU HAMPA!!DULU ADA HMPA XPERLU PIKIR PASAL CINTA!!skunks kena pikir sbb hmpa jauh...hahahah..

bnyk knangan kita kt sana..tlg simpan nnty bulih cita kt ank cucu!!hahahaa

pantai cenang saksi pshabatn kita..telaga 7 saksi kegembiraan kita...aki tempat kita bkaseh sayang!!!

DIRI AKU!!

y kenal aku btl2 akn taw pngai aku..y xtw jg la nk bt taw...x baik!!hhehehe

sekian....

luv u ...
luv kwan2...
luv rj
luv mud dad!!





2 comments:

  1. eja dok cita sai orang ja...kalaw nak tau eja plak suka nyanyi2 kuat...klau boleh 1 dorm tu dengax sora dia ja yang dengax...kaluw sora sedapo xpa jgk...nie...hehehehe...time makan plak dia la yang paling lambat...oder dah la lambat makan lagi la lmbat...bertaun nak tunggu dia sudah makan...sabax ja la...rindu sangat2 time tue..sumanya sweet2 belaka..

    ReplyDelete
  2. hahahha pa kata lagu 2 sha,,,,mkn lmbt 2 sunat!!!

    ReplyDelete