Tuesday 5 April 2011

SEKOLAH

zaman sekolah......
adeiii rindu nya....
dulu kt sekolah masa form 4 la bst...dpt moto...heheh
aku da kwan amah,nus,long.wani,shery,dayah,eka....kelas acc...
masa 2 kmi gurl pling top dlm klas sbb gurl suka pnteng klas..hahhaa
giloss honaq mana...
AKU RINDU ZAMAN TUUUU....
zaman kena pgill dgn cikgu
kena ligan....dn sbgainya...hahahha
SYOK!!!
TU SATU CABARAN!!!
ponteng sekolah pon best..tmpat lepak adalah
RUMAH AKU!!
fmly aku spoting..ahahha....(tegege)
time sbjek mate tam memng blur gila lah...bosan....
masa cikgu zakaria...meja aku pling depan...geng2 aku akn dirikn buku n tduw..hahhaaa
nasib baik kami jarang kntoi..kalau kntoi pon bt muka sedih pastu cikgu 2 pon ckp 'balik bt keja kt rumah'
ehheee....
RINDU!! rindu!!!
aku suka time SEKOLAH sbb hnya ada kwan2 tnpa perasaan CINTA.....
lani kwan2 semua dh kerja...sgt2 bzy untuk bjumpa....adeeiii...
rindu membuak2.....

No comments:

Post a Comment